نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید باشگاه استقلال و آدرس newsclubesteghlal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

می خواهم در بازی اول گلزنی کنم

"سید امین منوچهری" اظهارداشت: اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و بعد از دوره بدنسازی با مرور برنامه های تاکتیکی مد نظر مربیان توانستیم به هماهنگی قابل قبولی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: آمادگی و هماهنگی بازیکنان در اردوی ترکیه همه را به داشتن فصلی خوب در استقلال امیدوار کرد. شاید بازیکنان به آمادگی صد در صد نرسیده باشند اما نسبت به بقیه بازیکنان لیگ آماده تر خواهیم بود. با تیم خوبی که بسته شده من به استقلال بسیار امیدوار هستم و ایمان دارم که سال خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

منوچهری با اشاره به شرایط خود گفت: وضعیت خوبی دارم. آماده هستم و منتظرم لیگ شروع شود تا بازیهای خوبی با پیراهن استقلال به نمایش بگذارم. تلاش می کنم در اولین بازی که برای استقلال به میدان می روم گل بزنم.

وی درباره چکی که برای صدور رضایت نامه اش به باشگاه سایپا داده، خاطرنشان کرد: من چکی را برای پایان شهریورماه به باشگاه سایپا دادم که تا آن زمان شرایط باشگاه استقلال هم خوب شده باشد و بتوانند این چک را پاس کنند. قرار است مبلغ این چک از قرارداد من کسر شود و چون خیلی دوست داشتم استقلالی شوم این شرایط را قبول کردم.


قلعه نویی:به حاشیه سازان ثابت کردم اختلافی با جباری ندارم

سرمربی تیم استقلال تهران با اشاره به تمدید قرارداد هافبک این تیم گفت:‌ به حاشیه سازان ثابت کردم اختلافی با جباری ندارم.

امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: پیش از این هم گفته بودم برای تسویه حساب شخصی به استقلال نمی آیم و با کسی خصومت ندارم، خوشبختانه بازیکنان نیز همه به دنبال یک هدف هستند و آن نیز رسیدن استقلال به موفقیت و روز های آرمانی است.

وی ادامه داد:‌ با حضور جباری در استقلال به حاشیه سازان نشان دادیم که استقلال هیچ حاشیه ای ندارد و این بازیکن به مانند سایرین به دنبال کسب موفقیت برای این تیم است.

وی افزود:‌ وضعیت استقلال بسیار خوب است و ما اردوی خوبی را در کشور ترکیه برگزار کردیم و در این اردو تا حدود زیادی نقاط ضعف و قوت خود را یافتیم و اکنون در تمرینان پیش از فصل تلاش می کنیم تا آنها را برطرف کنیم.

قلعه نویی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات برای حضور نکونام در استقلال به آنا گفت:‌ فتح اله زاده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند شرایط حضور نکونام را در استقلال فراهم کند و طبق آخرین خبرهایی که دارم این بازیکن نیز به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.

سرمربی استقلال در خصوص بحث کاپیتانی این تیم عنوان کرد:‌در رابطه با این موضوع عده ای از دوستان می خواستند شیطنت هایی را انجام دهند که من جلوی این کار را گرفتم، استقلال یک کاپیتان دارد و آن هم استقلال است و در اینجا جا دارد از همه بازیکنان تیم که برای یک هدف که آن هم موفقیت استقلال است تشکر کنم


بازیکنان خارجی 1 هفته ی دیگر هم فرصت دارند

بازيکناني که فصل گذشته در تيم هاي خارج از کشور بازي مي کردند تا اول مرداد ماه مي توانند قرارداد خود را با باشگاه هاي ليگ برتري ثبت کنند، از اين رو نفراتي از جمله ''فرهاد مجيدي''، ''جواد نکونام'' و ''مهرزاد معدنچي'' که احتمال پيوستن آنها به تيم هاي تهراني مي رود همچنان فرصت دارند تا پس از توافق با باشگاه ها قرارداد خود را در هيات فوتبال ثبت کنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

هیات فوتبال:استقلال مشکلی برای جذب مجیدی و نکونام ندارد

مجتبی عابدینی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال می‌تواند جواد نکونام و فرهاد مجیدی را جذب کند گفت: حضور مجیدی و نکونام ارتباطی به پر بودن لیست استقلال ندارد. این دو بازیکن با توجه به اینکه فصل قبل لژیونر بوده اند به عنوان سهمیه بازیکن خارجی می توانند جذب استقلال شوند. از سوی دیگر مجیدی سال گذشته قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده و انتقالش به تیم الغرافه قطر موقت بوده است.

وی افزود: مجیدی اگر برگه تسویه حسابش را از باشگاه قطری بیاورد می تواند آن را متمم قرارداد فصل پیش خود با استقلال کند و قراردادش ثبت شود. مطمئن باشید باشگاه ها برای جذب بازیکن به دنبال دردسر نیستند.

دبیر هیئت فوتبال تهران در پاسخ به این سؤال که باشگاه ها تا چه زمانی برای ثبت قرارداد بازیکن خارجی فرصت دارند تصریح کرد: باشگاه ها تا اول مرداد فرصت دارند برای ثبت قرارداد بازیکنان خارجی خود اقدام کنند. همچنین هر باشگاه در طول فصل می تواند دو بازیکن سهمیه آزاد به خدمت گیرد. هر تیمی هم می تواند 35 بازیکن داشته باشد که اکثر تیم ها فهرست بازیکنان زیر 23 سال و پایه خود را پر نکرده اند.

روز گذشته فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بود شرایط جذب مجیدی را ندارند اما شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به صورت تلفنی با مجیدی به توافق رسیده اند

* استاد بهروان فرمودن نکونام سهمیه خارجی نیست ما به ملیت توجه میکنیم !

چرا اینا دارن خودشونو میکشن جواد نیاد ؟!قانونش اینه: الان اگه قراردادش تا دیروز فسخ شده باشه میتونه به عنوان بازیکن آزاد بیاد,اگر فسخ نشده باشه,قرضی میاد...خلاصه این فصل جواد آبیـــه....


بعد از 6 تایی کردن امیدها , نوجوانانشان را هم 4 تایی کردیم ! استقلال 4 - 2 پرسپولیس

این روزها همه پرسپولیس را چهار تایی می کنند , شما چطور ؟!؟!؟!!؟

فقط نمیدونم هر سال این بازیکنای پایه استقلال که پرسپولیس رو لت و پار میکنن کجا میرن...چرا به بزرگسالان اضافه نمیشن...حیفه بخدا...
 


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:15 ] [ محسن هدایتی ]

 

به نقل از سایت دی ناوارا،در پی جلسه روز جمعه میان رضا فاضلی،مدیر برنامه های نکونام با مدیران اوساسونا طرفین برای جدایی به توافق رسیدند و بر این اساس،نکو پامپلونا را ترک می کند و در کشورش به دوران فوتبال ادامه می دهد.

نکونام باید مبلغ 2/5 میلیون یورو برای رضایتنامه اش به اوساسونا پرداخت کند.

وی در ماه می سال 2011 قرارداد دو ساله ای را با اوساسونا به امضا رسانده بود.

بدین ترتیب ،نکونام در یک قدمی عقد قرارداد با استقلال قرار گرفت

جواد بیـــــا بـــــیا ولی بازوبند مال فرهاده ها !


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:14 ] [ محسن هدایتی ]

 

تمرین با بازیکنان جدید

سه بازیکن جدید تیم استقلال نخستین تمرین خود را با این تیم برگزار کردند.

مجتبی جباری،فابیو جان واریو از عصر روز شنبه نخستین تمرین خود را با پیراهن استقلال در کمپ این باشگاه انجام دادند.

در تمرین استقلال گوسفند قربانی شد تا آبی ها با این تیمی که بسته اند،چشم نخورند

فابیو جانواریو که عصر امروز با استقبال طرفداران استقلال در محل تمرین این تیم مواجه شده بود در پاسخ به خبرنگاران گفت که نمی‌تواند فارسی صحبت کند اما خبرنگاران اصرار داشتند او چند کلمه‌ای حرف بزند.

این بازیکن برزیلی در خصوص بازگشتش به استقلال گفت: خیلی خوشحالم که دوباره به استقلال برگشتم و در اینجا در کنار دوستانم هستم. امیدوارم مجددا قهرمانی را با استقلال در لیگ برتر تکرار کنم.

جانواریو عنوان کرد: امسال در کنار دوستان صمیمی‌ام مثل بیک زاده، اکبرپور و بقیه حضور خواهم داشت و امیدوارم قهرمانی‌ها و خاطرات خوب قبل را تکرار کنیم


امیر مجتبی پیوندتان مبارک !

حدود 1000 تماشاگر تیم استقلال در تمرین روز شنبه این تیم بازگشت مجتبی جباری به تمرین را جشن گرفتند.

به گزارش اوج نیوز،این گروه از آغاز تمرین با شعار امیر_مجتبی ؛پیوندتان مبارک از حضور جباری استقبال کردند.

شدت تشویق ها به حدی بود که باعث شد استاد و شاگرد به سمت هواداران استقلال بروند.

*در این تمرین،منصور پورحیدری،رضا رجبی و شاهرخ بیانی به عنوان تماشاگر حضور داشتند.

ما هم به نوبه خودمون این وصلت رو تبریک میگیم !!!
 

نکونام کاپیتان است / درگیری لفظی قلعه نویی با خبرنگاران


 

امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه استقلال یک تیم کهکشانی است، گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی بوده است. برای نمونه می‌گویم در سال 69 استقلال یک تیم رویایی داشت که هر چه جام قهرمانی بود،‌ گرفت. استقلال از سال 69 تا 74 سال‌های طلایی داشت. قهرمان و نائب قهرمان آسیا شد و در مسابقات مختلف داخلی هم به قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند استقلال کهکشانی است، به بازیکنان فشار و استرس وارد می‌کند. استقلال همیشه بزرگ بوده و در داخل زمین با بازی‌های خوب خود این مسئله را ثابت می‌کند. بازیکنان باید تاکتیک پذیر باشند زیرا کهکشانی به اسم نیست و نام‌ها بزرگی نمی‌آورد. مثلا مسی در هر مسابقه بیش از 10 کیلومتر می‌دود اگر او این همه دوندگی نداشته باشد، مسی نمی‌شود. بازیکنان باید یاد بگیرند نظم و انضباط داشته و تاکتیک پذیر باشند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس بهترند یا استقلال گفت: من مقایسه نمی‌کنم اما تیم ما همیشه خوب بوده و بازیکنانی که مانده‌اند و آنهایی که آمده‌اند بازیکنان خوبی هستند.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت جواد نکونام برای حضور در استقلال گفت: تکلیف نکونام امروز یا فردا مشخص می‌شود.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی و اینکه صراحتا گفته این بازیکن را نمی‌خواهد، ‌تصریح کرد‌ در این مورد از فتح‌الله‌زاده سؤال کنید. (قلعه‌نویی خطاب به خبرنگاری که این سؤال را پرسید، گفت: شما از الان می‌خواهید برای تیم ما حاشیه درست کنید).

قلعه‌نویی در مورد اینکه فرهاد مجیدی به او تحمیل شده یا نه،‌ اظهار داشت:‌ من هیچ چیز تحمیل شده‌ای را نمی‌پذیرم. اگر قرار است مجیدی به استقلال بیاید، قطعا با نظر کادر فنی می‌آید. جایی که قلعه نویی باشد تحمیلی در کار نیست. بین من و فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی انجام شد و من نظرات ایشان را شنیدم و در برخی مسائل تجدید نظر کردم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته می‌شود فتح‌الله‌زاده گفته جباری را تو خواستی و حالا من مجیدی را می‌خواهم، گفت: فتح‌الله‌زاده مدیر عامل و مسئول همه کارهای اجرایی است و کادر فنی نیز زیر نظر ایشان است و با هماهنگی او کارها را انجام می‌دهد اما برخی شیطنت می‌کنند همانگونه که در مورد بحث کاپیتانی این کار را کردند. در حالی که هیچ مشکل خاصی وجود نداشت و کاپیتانی با نظر فتح‌الله‌زاده انتخاب شد و مسئله خاصی هم نبود. (در این لحظه قلعه‌نویی باز هم با خبرنگار صدا و سیما جر و بحث مختصری داشت و معتقد بود او نمی‌گذارد صحبت‌هایش تمام شود و به او گفت اجازه بده من حرف‌هایم را بزنم و بعد سؤالت را بپرس زیرا حافظه‌ام ضعیف است).

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال همان خبرنگار که در صورت حضور جباری و نکونام کدام بازیکن کاپیتان استقلال می‌شود، گفت: ما یک کاپیتان بیشتر نداریم. این تیم استقلال متعلق به مردم است و هر کسی هم بخواهد در مورد مسئله کاپیتانی ورود کند، کنار گذاشته می‌شود. کاپیتان اول ما مهدی رحمتی است و اگر جواد نکونام بیاید او کاپیتان خواهد بود. نیازی نیست که من بگویم. بازیکنان خودشان بازوبند را به نکونام می‌دهند. شما به دنبال آن هستید که تیم ما را به هم بریزید.

آن خبرنگار صدا و سیما هم به قلعه نویی گفت ما دیگر سؤال نمی‌پرسیم تا شما آرامش‌تان به هم نریزد و مردم هم ندانند. قلعه نویی در جواب گفت: مگر هر سؤالی که پرسیدی جواب ندادم. مثل اینکه حواست نیست. در مورد کاپیتانی هم صحبت کردم.

قلعه‌نویی در مورد ناراحتی بازیکنان از مشکلات مالی باشگاه گفت: طبیعی است وقتی مشکلی به وجود می‌آید باید ریشه یابی و درمان اصولی انجام شود. اگر دندان شما درد بگیرد شاید با دو سه مسکن بتوانید آن را آرام کنید اما بعد از آن باید درمان اساسی رویش صورت گیرد. فتح‌الله‌زاده و هیئت مدیره نیز به دنبال راهکار اساسی هستند تا پول به بازیکنان داده شود. بازیکنان 5 هفته است که تمرین را شروع کرده‌اند بدون آنکه پولی بگیرند. با توجه به اخباری که از دیگر تیم‌ها می‌رسد که فلان بازیکن فلان قدر گرفته، بازیکنان استقلال فداکاری و ایثار می‌کنند.

وی با اشاره به همان خبرنگاری که با او جر و بحث می‌کرد، گفت: این دوست عزیز ما 6 سؤال کرد که به درد فوتبال هم نمی‌خورد اما هیچ چیز از حرکت منتظری نپرسید. اینکه این بازیکن از یک قرارداد خوب گذشت و در استقلال ماند. ضمن اینکه منتظری خودش بازوبند کاپیتانی را به مهدی رحمتی داد. نه این دوست ما و نه مطبوعات ما زیاد به این مسئله نمی‌پردازند اما اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاید، همه رسانه‌ها و رسانه ملی آن را در بوق و کرنا می‌کنند. در حالی که منتظری یک جمله گفت" اینکه نیاز داریم تیم ملی به جام جهانی برود و مهدی رحمتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند".  این کار منتظری پهلوانی است اما چرا هیچ کس از آن نمی‌گوید و صد سؤال پرسیده می‌شود که هیچ کدامش به درد جامعه ورزش نمی‌خورد. رسانه ملی ما به کجا می‌رود؟

طلبکارم مرام دارد و مرا زندانی نمی کند !

حنیف عمران زاده پیش از آغاز تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه گفته می‌شود در اردوی ترکیه با تیم‌های ضعیف بازی کرده‌اند، گفت: تمرینات و بازی‌های خوبی در ترکیه انجام دادیم. حتی تیم سومی که با آن بازی کردیم از پیکان هم قوی‌تر بود و اواخر بازی تقریبا داشت به جنگ کشیده می‌شد.

وی در مورد اینکه آفریقایی‌هایی که با آنها بازی کردند، برای خوشگذرانی به ترکیه آمده بودند یا واقعا فوتبالیست بودند، گفت: آنها فوتبال بلد و بازیکنان خوبی بودند. اولین بازی دوستانه ما با این تیم بود. قیافه آنها طوری نبود که برای خوشگذرانی به ترکیه بیایند.

عمران‌زاده در مورد زورگویی مهدی رحمتی به خودش بعد از کاپیتانی گفت: شوخی کردم، البته چای ریختن وظیفه من است و من هم این کار را می‌کنم.

وی در مورد دریافت پول از باشگاه استقلال گفت: هنوز یک ریال به دست من و سایر بازیکنان نرسیده است. وزیر ورزش هم که آن طرف آب است. بازیکنان ما خوب تمرین کردند و امیدوارم حداقل پولی به آنها پرداخت شود.

عمران زاده در مورد ماجرای چک 65 میلیون تومانی گفت: این چک شخصی خودم است و اگر فردا برگشت بخورد آبروریزی می‌شود. البته زندان نمی‌روم اما آبروریزی خواهد شد. طرف آنقدر مرام دارد که من را به زندان نمی‌اندازد.

اختلافی با مجیدی ندارم

سیاوش اکبرپور در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین اردوی ترکیه گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالی ما بیشتر به خاطر این است که در این اردو زیاد مصدوم ندادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا 3 دیدار تدارکاتی در حد نام استقلال بود یا خیر گفت: از نظر دوستان شاید پیکان هم در حد آنها نبود. شاید حریف کامرونی زیادی قوی نبود اما تیم ترکیه‌ای تازه به لیگ برتر صعود کرده و جزو تیم‌های اصلی این کشور محسوب می‌شد.

اکبرپور در واکنش به اصرار خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا آن تیم کامرونی که استقلال به مصاف‌اش رفت فوتبالیست بودند گفت: من بازاریاب نبودم که بدانم آنها چه کار می‌کردند و فوتبالیست بودند یا نه اما در مجموع از هر 3 بازی دوستانه به اهداف تاکتیکی خود دست پیدا کردیم.

وی در خصوص بازگشت جباری و جانواریو به استقلال گفت: از روز اول گفتم که تیم خوبی بستیم و حالا با آمدن این دو نفر روند‌مان بهتر خواهد شد. 60 درصد تیم سال 85 که قهرمان شد در این تیم حضور دارند و امروز هم دور هم جمع شده‌ایم که استقلال را هم قهرمان لیگ و هم قهرمان آسیا کنیم.

اکبرپور درباره شایعاتی که پیرامون بازگشت فرهاد مجیدی به گوش می‌رسد و اینکه این بازیکن با مجیدی مشکل دارد یا خیر گفت: مشکلی با مجیدی ندارم و این حرف‌هایی که گفته می‌شود فقط در روزنامه‌ها انعکاس پیدا می‌کند. باشگاه استقلال نه مال من است و نه فرهاد مجیدی و متعلق به مردم است و آنها باید تصمیم بگیرند چه بازیکنانی در ترکیب تیم‌شان به میدان بروند.

پس " علی " هم اونجا بوده...دوباره کارش گرفت شروع کرد به کشتن ! فقط سر گوشتش دعوا نکنید مثل دفعه قبل...


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:13 ] [ محسن هدایتی ]

 

تمرين عصر امروز استقلال از ساعت 18 امروز (شنبه) در كمپ اختصاصي آبي‌پوشان آغاز شد و نزديك به هزار تماشاگر تمرين را از نزديك تماشا كردند. پيش از شروع تمرين و در حالي كه قلعه‌نويي هنوز نيامده بود، جباري تك به تك با هم‌تيمي‌هايش روبوسي كرد و پس از آمدن قلعه‌نويي نيز اين بازيكن با او به روبوسي و خوش و بش پرداخت و در حالي كه عكاسان بسياري از اين صحنه عكس مي گرفتند هواداران اين دو نفر را تشويق كردند.

بازيكنان كه پيش از آمدن قلعه‌نويي به گرم كردن بدن‌هاي خود پرداخته بودند پس از حضور سرمربي‌ دور او حلقه زده و به صحبت‌هايش گوش كردند. استقلالي‌ها پس از صحبت‌هاي قلعه‌نويي كه 5 دقيقه به طول انجاميد، به دويدن دور زمين پرداختند اما در اين بين سياوش اكبرپور، ساموئل، آرش برهاني و حنيف عمران‌زاده از تمرين خارج شدند و بيرون از كمپ تست پزشكي دادند. همچنين توزي، جباري و جانواريو نيز به صورت انفرادي دويدند و سپس به بقيه بازيكنان ملحق شدند.

بازيكنان پس از دويدن كارهاي تاكتيكي را در دستور كارشان قرار دادند. در ادامه نيز بازيكنان در قالب دو تيم سبز و نارنجي فوتبال بازي كردند. از نكات جالب تمرين امروز مي‌توان به اصرار تماشاگران براي تشويق امير قلعه‌نويي اشاره كرد اما سرمربي آبي‌پوشان به دليل حفظ تمركز بازيكنان گفت كه تنها در 15 دقيقه پاياني تمرين تشويق كنند.

همچنين منصور پورحيدري پس از مدت‌ها در تمرين امروز بعدازظهر آبي‌پوشان حاضر شد. امروز علوي معاون فرهنگي باشگاه و شاهرخ بياني پيشكسوت استقلال هم در تمرين حضور داشتند.

هواداران تنها در دقايق پاياني قلعه‌نويي را تشويق كردند و در تمام طول تمرين نظاره‌گر بودند. خسرو حيدري به دليل مصدوميت جزئي در تمرين امروز غايب بود.

پيش از تمرين امروز يك گوسفند جلوي پاي بازيكنان قرباني شد.

به گزارش ايسنا، تمرين صبح فرداي آبي پوشان تعطيل است. بازيكنان فردا بايد براي دادن تست پزشكي به آكادمي ملي فوتبال بروند.


از بین مجیدی و نکونام ,جواد استقلالی می شود


 

علی امیری در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد جذب نکونام و مجیدی گفت: از بین جواد نکونام و فرهاد مجیدی فقط یک نفر استقلالی‌ می‌شود. فردا مذاکرات نهایی را با نکونام انجام می‌دهیم. من 2،3 ساعت پیش با نکونام حرف زدم. او اکنون راهی آلمان است تا آخرین هماهنگی‌های را با مدیر برنامه‌هایش انجام دهد و ساعت 2:30 بامداد به تهران می‌آید و فردا عصر مذاکرات نهایی را برای حضور در استقلال با فتح الله زاده انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال چگونه می‌خواهد مبلغ 2.5 میلیون یورو بابت رضایت نامه به اوساسونا بدهد یا اینکه مبلغ 500 هزار دلاری است که مدیرعامل باشگاه گفته، عنوان کرد: مبلغ رضایت نامه نکونام همان رقمی است که فتح الله زاده اعلام کرده و 2.5 میلیون یورو صحت ندارد و این رقم گمانه زنی رسانه‌ها برای رضایت نامه نکونام است. از نکونام و خود مدیر برنامه‌هایش می‌توانید سؤال کنید ضمن اینکه ما پس از انتقال نکونام اسناد را در اختیار دوستان قرار می‌دهیم. قرارداد نکونام با استقلال 2 ساله خواهد بود.

معاون باشگاه استقلال در مورد حضور دروازه بان استرالیایی در این تیم گفت: این بازیکن 34 ساله است و سابقه بازی در لیگ استرالیا و تیم ملی این کشور را دارد. او دروازه بان خوبی است و قرار است به عنوان دروازه بان دوم به تیم ما بیاید


مدیر برنامه نکونام درباره این انتقال می گوید

در یکی‌ از بند‌های این قرار داد ذکر شده است که اگر باشگاهی قادر به پرداخت 2.5میلیون یورو برای این بازیکن باشد به صورت توافقی جدایی صورت می‌گیرد. استقلال در پرداخت این مبلغ با مشکل مواجه بود اما از آنجایی که نکونام به این انتقال تمایل زیادی داشت مذاکراتی انجام شد که طی‌ آن باشگاه اوساسونا مبلغ 1 میلیون یورو تخفیف داده است و در صورت پرداخت باقی مبلغ این انتقال انجام خواهد شد

با عقل هم جور در نمیومد....از اولش معلوم بود اومدن فرهاد الکیه...مگه اینکه مثل جباری بشه لحظه آخر...

آخرین امیدواری هم اینه که حاجی حرفهای امیری رو تکذیب کنه !


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:12 ] [ محسن هدایتی ]

 

زندگی شیرین می شود !

آی دوست دارم این لباس اینتری مون رو ! چی بود اون یوونتوسیه !

بقیه عکسها در ادامه مطلب


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:11 ] [ محسن هدایتی ]

 

جواد نكونام كه براي انجام مذاكرات نهايي با مسئولان باشگاه اوساسونا به اسپانيا رفته بود، بامداد امروز (يكشنبه) به تهران بازگشت. 

قرار است او امروز با علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال ديدار كند تا توافقات نهايي ميان اين دو انجام شود و در نهايت شماره شش اوساسونا آبي‌پوش شود

* سایت قطری:نکونام به استقلال نزدیک تر شد...!
 


موضوعات مرتبط: جدیدترین اخبار باشگاه استقلال


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:11 ] [ محسن هدایتی ]

 

باشگاه استقلال قبل از آغاز لیگ یازدهم قصد دارد از پیراهن فصل جدید این تیم رونمایی کند.

قرار است چهارشنبه شب مراسمی در فرهنگسرای بهمن با حضور پیشکسوتان این باشگاه و بازیکنان تیم استقلال برگزار شود.

این مراسم از ساعت 20 تا 23 در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

* قلعه نویی استقلالی ها را تست کرد

بازیکنان تیم استقلال صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند.

قلعه نویی در این تست قصد داشت میزان آمادگی بازیکنان را پس از برگزاری اردوی 10 روزه کشور ترکیه آزمایش کند.

استقلال جمعه از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم هرمزگان می‌رود.


کار مجیدی را تا آخر هفته تمام می کنیم / نکونام پنج شنبه ثبت می کند / فایل صوتی ورزش از نگاه 2

خبرگزاری فارس: کار مجیدی را تا آخر هفته تمام می‌کنیم/هنکه بدون اجازه ما در آلمان چه‌ می‌کند؟

اینکه گفته می‌شود جذب نکونام 10 میلیارد تومان برای شما هزینه دارد،‌ درست است؟

آنهایی که این مسائل را می‌نویسند به زودی به دادگاه می‌آیند و آن وقت متوجه می‌شوند تشویش اذهان عمومی یعنی چه. وقتی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردم رقم دقیق او چقدر است همه متوجه می‌شوند. اگر رقم پرداختی من به نکونام یک ریال بیشتر از آن چیزی باشد که در کنفرانس اعلام می‌کنم آن وقت من را اعدام کنند. من اگر 1.5 میلیارد پول داشتیم تیموریان را نگه می‌داشتیم.

پس با این حساب همه چیز تمام شده است.

تقریبا همینگونه است و قرارداد این بازیکن به احتمال فراوان روز پنجشنبه هفته جاری در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد.

شما به جواد نکونام قول کاپیتانی داده‌اید؟

اصلا من در چنین مسائلی دخالت نمی‌کنم. ممکن است قلعه‌نویی از من نظر بخواهد ولی من هیچ وقت نمی‌گویم که کاپیتان چه کسی باشد.

فرهاد مجیدی چطور؟

صبح امروز با فرهاد صحبت ‌کردم. قرار است آخر هفته او به تهران بیاید و همه چیز را تمام کنیم.

قلعه‌نویی اعتقاد داشت در خصوص مجیدی باید از شما سوال کنیم.

همینطور است. من پل ارتباطی با فرهاد مجیدی بودم. مگر یادتان نیست که در خصوص جباری، قلعه‌نویی مسئولیت قبول کرد و مذاکرات را به او واگذار کرده‌ بودم؟ ما می‌خواستیم اختلافات به استقلال ضربه نزند و همینگونه نیز شد. حالا هم مسئولیت مجیدی را من قبول کردم تا با او مذاکره کنم.

اما گفته می‌شود قلعه‌نویی پذیرفته جباری برگردد و مجیدی بیاید اما حالا که کار جباری تمام شده سرمربی استقلال مخالف بازگشت مجیدی است.

این مسائل کذب محض است. ما همه چیز را با هم هماهنگ می‌کنیم و یک عده از ارتباط خوب ما ناراحت هستند.

قرار است فرهاد مجیدی در صورت توافق با استقلال امسال از فوتبال خداحافظی کند؟

اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد بحثی وجود ندارد و ما کمک می‌کنیم او به جرگه مربیان بپیوندد اما هنوز در این خصوص با من صحبتی نکرده است.

در خصوص ماجرای هنکه و ابراز تمایل او برای بازگشت به استقلال توضیح دهید.

تمام تعهدات را در مورد قرارداد هنکه انجام دادیم. ایشان پاداش‌ها را می‌خواهد و جریمه‌ها را یادش رفته است. اصلا چه کسی به او اجازه داده در تمرینات شرکت نکند؟ اگر او تا هفته آینده به تهران نیاید مطمئنا به فیفا شکایت خواهیم کرد.

اما قلعه‌نویی گفته در بدو ورودش به استقلال سراغ هنکه را از شما گرفته و شما گفتید که او نیست.

مگر دروغ گفتم؟ قلعه‌نویی از من پرسید هنکه کجاست و من هم گفتم به ایران نیامده. حتی به او ایمیل زده‌ایم و گفتیم که اگر ادعا داری قرارداد بسته‌ای پس چرا در ایران حضور نداری؟ شما یک مطلب پیدا کنید که من گفته باشم هنکه را نمی‌خواهم. قراردادش را به موقع پرداخت کرده‌ایم و فقط پاداش‌ها و جرایم باقی مانده است. ظاهرا او یادش رفته که در یکی دو مسابقه فصل پیش به خاطر برخی نتایج کادر فنی را 5 درصد جریمه کردیم. مگر مظلومی و بهتاش فریبا جزو کادر فنی نبودند چطور آنها جریمه‌ها را پذیرفتند. آقای هنکه، اگر شما با ما قرارداد داری آلمان چه کار می‌کنی؟ همانطور که گفتم از طریق فیفا غیبت ایشان را پیگیری می‌کنیم و اگر کسانی بدون اطلاع از مفاد قرارداد هنکه با استقلال آب به آسیاب بریزند علیه آنها اقامه دعوی خواهیم کرد

آقای فتح الله زاده بسه....حداقل دروغاتونو با معاوناتون هماهنگ کنید...بابا شاید یکی مشکل قلبی داشته باشه عاشق فرهاد باشه اینقد که شما شل کن سفت کن دراوردید ,سکته کنه ! بابا فکر هوادارا باشید....1 کلام میاد یا نمیاد...

تا دیروز میگفتی نکونام یکشنبه , حالا میگی پنج شنبه....حداقل ببر با پیراهنمون عکس بگیره خلاص شیم...

فایل صوتی صحبتهای فتح الله زاده روی خط تلفنی برنامه ورزش از نگاه 2

دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:9 ] [ محسن هدایتی ]

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

ویدئویی که جانواریو برای قلعه نویی به فارسی شعر می خواند

دانلود کلیپ


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:9 ] [ محسن هدایتی ]

 

الان سایتهای قدس و خبر انلاین باز نوشتن نکونام با ما قرارداد بست.... من دیگه تا رسمی نشه چیزی نمیذارم...

ولی 99% اومدنیه....

*****************************

گزارش تمرین / هواداران چشم انتظار جواد ماندند !

دومین تمرین تیم استقلال پس از بازگشت از کشور ترکیه از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد و نزدیک به 500 نفر از طرفداران این تیم نظاره گر تمرین تیم آبی پوشان شدند.

* هواداران تیم استقلال یک بنر از سید مهدی رحمتی و یک بنر از امیر قلعه نویی که در کنار مسجد مقدس جمکران حضور داشت را به ورزشگاه آورده بودند و در جایگاه تماشاگران نصب کردند.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی مجتبی جباری را کنار کشید و در خصوص نحوه تمرینات این بازیکن توصیه‌هایی را به وی انجام داد.

* خسرو حیدری که در تمرین روز گذشته استقلالی‌ها غایب بود امروز در کنار دروازه بانان به تمرین پرداخت.

* چند بازیکن از تیم‌های پایه در تمرین امروز حضور داشتند که قلعه نویی آنها را صدا کرد و در خصوص گذشته آنها و حضورشان در تیم‌های مختلف سؤالاتی را از آنها جویا شد.

* در حالی که گفته می‌شود قرار داد جواد نکونام با استقلالی‌ها امروز به ثبت می‌رسد هواداران استقلال پیگیر این مسئله بودند و انتظار داشتند که این بازیکن در تمرین حضور پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد. با این وجود همه در انتظار آمدن کاپیتان تیم ملی به تمرین آبی پوشان بودند.

* هواداران استقلال در آغاز تمرین برای دقایقی امیر قلعه نویی را تشویق کردند. سرمربی استقلال به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* محور اصلی تمرینات امروز حرکات ترکیبی سانتر از جناحین و فوتبال درون تیمی بود و درمرحله آخر بازیکنان تمرینات چارچوب شناسی را پشت سر گذاشتند. رودریگو توزی، فابیو جانواریو و جباری امروز در بیشتر کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها حضور داشتند.

* منصور پور حیدری، رضا رجبی، میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی و محسن حاجیلو (از مجریان تلویزیون) نظاره گر تمرینات تیم استقلال بودند.

*در اواسط تمرین امیر قلعه نویی اقدام به پنالتی زدن کرد. حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال درون دروازه قرار گرفته بود.

* در یکی از صحنه‌ها روی ارسال خوب خسرو حیدری جانواریو ضربه سر زیبایی را به توپ زد که رحمتی با یک دست توپ را مهار کرد و این امر موجب تشویق تماشاگران شد. در تمرین چارچوب شناسی و ضربات از راه دور مجتبی جباری حضور نداشت و زیر نظر مربیان بدنساز کارهای اختصاصی انجام می‌داد.

* هواداران استقلال در پایان تمرین بازیکنان این تیم را تشویق کردند. آنها نکونام را نیز مورد تشویق قرار دادند.

* بازیکنان استقلال صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند

قرار نیست اول تمرین همه با من سلام علیک کنند !

 

سرمربی تیم استقلال در مورد گران شدن بلیط بازی‌های لیگ دوازدهم گفت:‌ تمام سرمایه‌های این فوتبال مردم هستند و ما باید کاری کنیم که مردم به ورزشگاه‌ها بیایند. در کشورهای عربی برای آنکه 500 نفر را به استادیوم بکشند ماشین جایزه می‌دهند و ما این سرمایه که مردم هستند را داریم و باید به آنها خدمات رفاهی بدهیم. اگر بلیت بازی‌ها گران شود دردی دوا نمی‌کند و باید به فکر راه‌حل دیگری بود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که هنکه مجدداً اعلام آمادگی کرده تا به استقلال برگردد، گفت: هنگامی که به استقلال آمدم از فتح‌الله‌زاده پرسیدم که هنکه کجاست و ایشان گفتند من هم تعجب می‌کنم چرا هنکه به ایران نیامده است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا کار نکونام با استقلال تمام شده یا خیر، پاسخ داد: ‌امیدوارم که کارش با استقلال تمام شده باشد.

یکی از خبرنگاران پرسید آیا شما قول قهرمانی آسیا را داده‌اید که قلعه‌نویی پاسخ داد: من اصلا چنین قولی ندادم و هیچ مربی عاقلی این کار را نمی‌کند. تیم ما توانایی و پتانسیل این را دارد که نتایج خوبی کسب کند اما من هیچ جا قول قهرمانی نداده‌ام و اینجا هم می ‌گویم که قولی نمی‌دهم.

یکی دیگر از خبرنگاران گفت:‌ آیا شما مسئولیت جباری را قبول کرده‌اید، که قلعه‌نویی پاسخ داد:‌ وی جزو سرمایه‌های این مملکت است و در چارچوب باشگاه حرکت می‌کند. متاسفانه یک روزنامه تیتر زده که جباری با 40 دقیقه تاخیر نزد من آمد. همه دوستان خبرنگاران شاهد بودند که ما دنبال چنین مسائلی نیستیم و ناراحتم که چرا دروغ می‌نویسند. من با او پیش از این جلسه داشتم و تلفنی هم حرف‌هایم را با هم زدیم. مگر قرار است هر کسی به تمرین می‌آید اول نزد من بیاید و سراغ من را بگیرد و سلام و علیک کند؟

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری و اینکه آیا او هفته اول بازی می‌کند، گفت:‌ به مربی بدنساز استقلال برنامه دادیم تا با جباری کار کند و این بازیکن نیاز به 3 هفته زمان دارد تا آماده شود.

 


 

هنوز قراردادی منعقد نشده است / 5 شنبه همه چیز مشخص می شود

مذاکرات جواد نکونام با باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد اما هنوز قراردادی بین کاپیتان تیم ملی و استقلالی‌ها منعقد نشده است.

مسئولان باشگاه استقلال این قول را از نکونام گرفته‌اند که تنها در این تیم بازی کند و تا ساعتی پیش و قبل از سفر فتح الله زاده به مالزی با این بازیکن مذاکره کردند.

جواد نکونام مشکلی از لحاظ مالی با باشگاه استقلال ندارد اما این باشگاه باید مبلغ توافقی رضایت نامه این بازیکن با مسئولان تیم اسپانیایی را به باشگاه اوساسونا پرداخت کند.

باشگاه اوساسونا چندی پیش اعلام کرده بود که برای صدور رضایت نامه نکونام 2.5 میلیون یورو می‌خواهد اما فتح الله زاده در گفت و گو با فارس اعلام کرد طبق توافقات با باشگاه اوساسونا برای دریافت رضایت نامه نکونام مبلغ را تا 500 هزار دلار پایین آورده‌اند.

 

این در حالی است که استقلالی‌ها همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و فتح الله زاده عصر امروز و قبل از مذاکره با نکونام برای گرفتن اسپانسر با یکی از بانک‌ها جلسه داشت و خواستار حل مشکلات مالی بود. 

 

تا زمانی که پول رضایت نامه نکونام به باشگاه اوساسونا پرداخت نشود این بازیکن حق امضای قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارد چرا که در این صورت با واکنش مسئولان اوساسونا روبه رو خواهد شد.

فتح الله زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، از انجام مذاکرات با نکونام خبر داد. وی در حالی که در راه فرودگاه امام خمینی بود چند دقیقه‌ای با نکونام صحبت و باز هم به این بازیکن تاکید کرد که به صحبت‌هایش پایدار است و در چند روز آینده مبلغ رضایت نامه وی را به باشگاه اوساسونا پرداخت خواهد کرد.

با این اتفاقات به نظر می‌رسد قرارداد نکونام به روز پنج شنبه که فتح الله زاده صبح امروز قولش را داده بود موکول شد و همه چیز در گروی بازگشت مدیر عامل استقلال از کشور مالزی است. فتح الله زاده برای شرکت در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به این کشور سفر کرده است

نظر من اینه که قرارداد داخلی رو بستن ولی وایسادن هروقت پول اوساسونا رو دادن , رسمیش میکنن...

چون هم اوساسونا بازیکن بجاش خریده هم قطری ها نا امید شدن...

من نمی فهمم حاجی که واسه هیات رئیسه فدراسیون رای نیاورد , برا چی هرجا کفاشیان میره اینم میوفته دنبالش....؟

آرش:فردا من صبح تا عصر نیستم عمران هم ساعت 3 ظهر میاد....


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:8 ] [ محسن هدایتی ]

 

خبرگزاری فارس: مظلومی: استقلال نقاط ضعفش را ترمیم کرده/ این تیم فقط مجیدی را کم دارد

چه خبر آقای مظلومی؟ زانویتان را جراحی نکردید؟

خبر خاصی نیست، فعلا استراحت می‌کنیم و در کنار خانواده هستیم.

ظاهرا از شنیدن خبر بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ناراحت شده‌اید؟

من نمی‌دانم این خبر از کجا آمده. اکنون شمال هستم و می‌خواهم به تهران برگردم. در این چند روز با هیچ روزنامه و سایتی مصاحبه نکردم و معتقدم استقلال فقط فرهاد مجیدی را کم دارد. نمی‌دانم چرا باید چنین مطلبی را از قول من بنویسند.

یعنی از دست مجیدی ناراحت نیستید؟

وقتی حرفی نزده‌ام چرا باید ناراحت باشم. فرهاد مجیدی خودش بزرگ است و می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. امیدوارم او به ایران برگردد و بتواند به فوتبالش در اینجا ادامه دهد. اعتقاد من این است که استقلال امسال خیلی خوب بسته شده ولی نمی‌دانم چرا با این کارهای چیپ و نوشتن مصاحبه‌های خیالی رسالت خبرنگاری را زیر سؤال می‌برند. متاسفم که نمی‌گذارند از استراحت‌مان لذت ببریم.

استقلال شما کهکشانی‌تر بود یا استقلال امسال؟

این گونه پاسخ شما را می‌دهم که این استقلال تنها تیموریان را از دست داده ولی شما می‌دانید که در دوره ما مصدومیت بازیکنان خیلی زیاد بود و بازیکن جایگزین کم داشتیم.

استقلال امسال نقاط ضعف خود را ترمیم کرده و در هر خط دو بازیکن خیلی خوب دارد. بقیه نفراتی که از این تیم رفتند به جز تیموریان فصل گذشته یار اصلی نبودند. به فتح الله زاده خسته نباشید می‌گویم که با دست خالی و بدون پول چنین تیمی را آماده کرده است. تمام نفرات مد نظر امیر قلعه نویی را فتح الله زاده به خدمت گرفت. من فقط یک آرزو دارم.

چه آرزویی؟

امیدوارم حالا که تیم به این شکل بسته شد وزارت ورزش مسائل مالی بازیکنان را حل کند تا قبل از بازی هفته اول بازیکنان روحیه بگیرند. استقلال امسال از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ و حتی در آسیا است. نکته مهمتر این است که بازیکنانی که جذب شده‌اند اکثرا سابقه بازی در استقلال را دارند و این می‌تواند خیلی به این تیم کمک کند.

صحبت دیگری ندارید؟

با نوشته شدن آن مطلب خیالی هواداران ناراحت شده بودند و به من زنگ می‌زدند که چرا در خصوص مجیدی صحبت کردم. من هم به آنها گفتم هیچ صحبتی نکرده‌ام و دلیلی ندارد حالا که از استقلال رفتم بخواهم در مورد این تیم صحبت و انتقاد کنم. اگر قرار بود حرفی بزنم همان موقع می‌گفتم چون اعتقادم این است که نباید وقتی نباشی در خصوص یک تیم صحبت کنی. اگر هر حرف منفی از قول من در خصوص استقلال منتشر می‌شود هیچ کس آن را باور نکند

مرد یعنی این....وقتی تو تیمت نباشی,براش آرزوی موفقیت کنی نه متهمش کنی به کثافت کاریهایی که خودت توش استادی....بعضیا یاد بگیرن...

ممنون از خاطره هایی که برامون گذاشتی :


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:6 ] [ محسن هدایتی ]

 

حبیب‌الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران در خصوص وضعیت باشگاه استقلال برای امضای احتمالی قرارداد با فرهاد مجیدی تصریح کرد: اینجا بحث قطعی یا قرضی بودن انتقال مجیدی به الغرافه مطرح نیست. مجیدی سابقه بازی در استقلال را دارد و به همین خاطر در صورتی که بخواهد مجددا با این باشگاه قرارداد ببندد مانعی وجود ندارد، چون او سهمیه آزاد به حساب می‌آید.

وی افزود: این حالت برای مجیدی فقط در باشگاه استقلال صدق می‌کند. یعنی اگر یک باشگاه لیگ برتری دیگر بخواهد این بازیکن را جذب کند، دیگر بحث سهمیه آزاد مطرح نیست. در واقع اگر هفت سهمیه لیگ برتری باشگاه‌های دیگر پر باشد مجیدی نمی‌تواند به آن باشگاه‌ها برود

 * زندی 3 کارته س و جمعه محروم...
 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:4 ] [ محسن هدایتی ]

 

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: پولی نداریم که برای رضایت‌نامه نکونام بدهیم/قرار است مجیدی بیاید

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط این تیم گفت: شرایط خوب است و ما در هفته پنجم تمرینی خود به سر می‌بریم. دو هفته تمرین بدنی انجام دادیم و دو هفته در ترکیه به دنبال آماده سازی بودیم. در تهران فشار تمرینات را کم کردیم و اکنون هم تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه باید چند تشکر انجام دهد، گفت: تشکر اولم از مردم است که با حضور خودشان به تمرینات طراوت می‌دهند. تشکر بعدی را از بازیکنان دارم که تاکنون بدون دریافت یک ریال با قدرت در تمرینات حاضر شدند.

سرمربی آبی پوشان در مورد بازی روز جمعه با آلومینیوم هرمزگان در هفته اول لیگ تصریح کرد: شروع لیگ همیشه مهم است. ما شناختی از آلومینیوم نداریم اما این تیم مربی خبره و با طراوتی دارد. من نمی‌دانستم میثاقیان روی نیمکت نیست اما این کار عدالت نیست. البته من خودم عادت دارم و دوستان مرا دوست دارند اما بگذارند میثاقیان روی نیمکت بنشیند. نمی‌دانم او چه کار کرده اما به سهم خودمان می‌گویم اجازه دهند روی نیمکت بنشیند.

وی افزود: ما به مرز آمادگی رسیده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی شود. در این دیدار فریدون زندی به دلیل سه اخطاره بودن محروم است. یک سری کمبودها داریم اما تیم سرحالی هستیم و امیدوارم با بازی خوب رضایت هواداران را جلب کنیم.

قلعه نویی در خصوص وضعیت نکونام گفت: گویا دیروز نکونام قرارداد داخلی بسته و طبق توافقی که با باشگاه اوساسونا داشته باید خودش رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. ما به اندازه سقف قرارداد با او به توافق رسیده‌ایم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه تکلیف فرهاد مجیدی چه شد، گفت: در مورد مجیدی صحبتی با فتح‌الله‌زاده انجام دادم که یک صحبت درون باشگاهی است و لزومی ندارد آن را بگویم. قرار شده مجیدی بیاید اما فتح‌الله‌زاده به مالزی رفته و من خبری ندارم.

وی درباره اینکه رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به دنبال این است که لیگ در ماه رمضان فوتبال برگزار نشود، گفت: باید سعی کنیم قانونمند باشیم. ما یک قانون شرع و یک قانون مدنی داریم. قطعا آنهایی که تصمیم به برگزاری بازی در ماه رمضان گرفته‌اند، استعلام‌های لازم را گرفته‌اند و اینکه بخواهیم در کار قانون دخالت کنیم، درست نیست، حتی من این را به خودم می‌گویم. یادم هست در سال 87 میلادی در قطر که بودم در ماه رمضان بازی انجام می‌دادیم. به هر حال هر کشور شرایط خودش رادارد و حتما عزیز محمدی موقعی که تصمیم به بازی در رمضان گرفته استعلام لازم را هم گرفته است.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا استقلال قصد دارد دروازه بان استرالیایی جذب کند، اظهار داشت: ما دو گلر جوان خوب به نام‌های حسینی و ریش اصفهانی داریم اما مترصد این هستیم که یک دروازه بان آسیایی هم جذب کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید با حضور دروازه بان استرالیایی عملکرد مهدی رحمتی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد، گفت: رحمتی بازیکن استقلال است و در مورد جذب بازیکن ما تصمیم می‌گیریم. دیدید که ما حتی محمد محمدی هم جذب کردیم اما خودش گفت که می‌خواهد به راه آهن برود و حتی از من پرسید که ناراحت نمی‌شوم و من گفتم مسئله‌ای نیست. مبعلی هم دو ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات گفت در تیم پیکان راحت‌تر می‌تواند به جام جهانی برسد. رحمتی هم جزو بزرگان استقلال است که در جمع کردن تیم به ما کمک می‌کند اما او هم مثل سایر بازیکن است.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نکونام از چه زمانی در تمرینات شرکت می‌کند، گفت: هر وقت نکونام با استقلال قرارداد ببندند در تمرینات شرکت می‌کند اما ما باید پول رضایتنامه او را به اوساسونا بدهیم

* در مورد مجیدی صحبتی با فتح‌الله‌زاده انجام دادم که یک صحبت درون باشگاهی است و لزومی ندارد آن را بگویم. قرار شده مجیدی بیاید اما فتح‌الله‌زاده به مالزی رفته و من خبری ندارم ( بازم مثه آدم نگفتی....دق بدید مردم رو , اشکالی نداره...)


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:2 ] [ محسن هدایتی ]

 

خبرگزاری فارس: مایلی‌کهن آبی‌ها را شوکه کرد/ شعار علیه مهاجم پرسپولیس و حمایت از منوچهری

تمرین تیم فوتبال استقلال که پس از بازگشت امیر قلعه نویی به این تیم با حضور بیشتر تماشاگران و هواداران این تیم پیگیری می‌شود، از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

در تمرین امروز مجتبی جباری تنها به دویدن دور زمین پرداخت و اصلا در کارهای گروهی شرکت نکرد.

* در ابتدای تمرین قلعه نویی بازیکنان تیمش را جمع کرد و 10 دقیقه با آنها صحبت کرد.

* بازیکنان تیم استقلال امروز با توپ‌های جدیدی که توسط اسپانسر البسه این تیم تهیه شده، تمرینات خود را برگزار کردند.

* در تمرین امروز حدود 500 نفر از طرفداران استقلال حضور داشتند و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

* در اواسط تمرین و پس از درخشش امین منوچهری در یکی دو صحنه هواداران این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند و به شعار علیه کریم انصاری‌فر پرداختند.

* درحالی که تمرین استقلال رو به پایان بود و بازیکنان بعد از انجام کارهای تاکتیکی که همه روزه آن را انجام می‌دهند مشغول تمرین چارچوب شناسی بودند، به یکباره محمد مایلی کهن بازیکن و مربی اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی وارد کمپ استقلال شد و همین مسئله باعث تعجب حاضرین در تمرین گردید.

* سرمربی تیم استقلال به محض اطلاع از این موضوع خواست تا هر چه سریع‌تر مایلی کهن را در جایگاهی مناسب قرار دهند و پس از مشاهده وی به سمت سرمربی سابق تیم ملی رفت و از او استقبال گرمی کرد. سپس امین منوچهری که در تیم سایپا شاگرد مایلی کهن بود به سمت مایلی کهن رفت و بازیکنان تیم استقلال به صورت جداگانه به سرمربی دو فصل پیش سایپا خوشامد گفتند. حضور مایلی کهن که یک پرسپولیسی قدیمی است آنقدر عجیب بود که تماشاگران علت حضور وی را از خبرنگاران سؤال می‌پرسیدند.

* آخرین مرحله تمرین امروز استقلال ارسال از جناحین بود که ضربات زیبای برخی بازیکنان تماشاگران را به وجد آورد.

* هواداران تیم استقلال در طول برگزاری تمرین پیگیر وضعیت جواد نکونام بودند و می‌خواستند بدانند این بازیکن کی در تمرینات آبی پوشان حاضر خواهد شد.
 

* تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 19:45 به پایان رسید و بازیکنان بدن‌های خود را سرد کردند

* مایلی:خانه ام نزدیک بود آمدم!!! (بیجا کردی !)
 

این همون بود که بهت گفت قندلی ! گنده باقالی ! دیگه نمیخواد خیلی خودتو خوب نشون بدی.... اون یارو چه رویی داشته پاشده اومده !


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 9:38 ] [ محسن هدایتی ]

.: Weblog Themes By fcnews.blogfa.com:.

درباره وب

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 18500
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->