نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید باشگاه استقلال و آدرس newsclubesteghlal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
 
 

برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:28 ] [ محسن هدایتی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

گفتنی‌ است دور جدید تمرینات استقلال از عصر فردا در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار خواهد شد.

 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:26 ] [ محسن هدایتی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرشاد فلاحت‌زاده، بازیکن اسبق استقلال پیرامون شکست استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیم خوبی بود. من سال پیش هم در این تیم حضور داشتم و حالا با روی کار آمدن پرویز حیدری، مدیرعامل سایپا شرایط این تیم بهتر از پیش شد. کادر جوانی هم به سایپا آمده‌اند و نوید روزهای بهتری را خواهند داد.

درباره استقلال هم باید بگویم این تیم خوب بازی کرد، هفته‌های اول است و اصلا نباید بی‌مورد قضاوت کرد. استقلال شاید نتوانست مقابل سایپا به پیروزی دست یابد ولی ترکیب خوبی داشت و این شکست چندان به سرمربی و نفراتش مربوط نبود. نوبت بازی‌های قشنگ استقلال هم خواهد رسید. تجربه نشان داده که تیم‌های امیر قلعه‌نویی روز به روز بهتر خواهند شد. در این بازی و حتی ممکن است در یکی، دو بازی آینده هم این افت بدنی و عدم هماهنگی مطلوب دیده شود که قابل حل است. شما نگاه کنید جواد نکونام یک‌دفعه بعد از 6 سال بازی در لالیگا به ایران آمده و به استقلال پیوسته، او هنوز به هماهنگی کامل با سایرین نرسیده. به هواداران هم پیشنهاد می‌کنم صبر پیشه کرده و تنها از تیم خود حمایت کنند.

 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:25 ] [ محسن هدایتی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بیژن طاهری، پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص دیدار استقلال و سایپا اظهار داشت: من بازی استقلال و سایپا را دیدم. درخصوص بازی نفرات استقلال و تدابیر کادرفنی هیچ ایرادی نمی‌بینم. تنها اشکال استقلال همان سنگینی بدن‌ها بود که ناشی از فصل بدنسازی و آمادگی جسمانی سنگین استقلالی‌هاست. تیم سایپا را هم دیدیم که نسبت به استقلال سرحال‌تر و قبراق‌تر به نظر می‌آمد. نقش مربی بدنساز در فوتبال روز دنیا یک امر انکار ناپذیر است که اگر این نقش در پیشبرد اهداف یک تیم بیشتر از نقش کادرفنی نباشد کمتر هم نیست. البته این خاصیت تیم‌های آقای قلعه‌نویی‌است که پس از چند هفته بدن‌ها رها می‌شود و زیبایی کار مردان قلعه‌نویی از هفته 4، 5 به بعد نمود پیدا می‌کند. باز هم می‌گویم به کار شاگردان امیر از نظر فنی هیچ ایرادی وارد نیست و فقط همین سنگینی بدن‌هاست که این مهم طی هفته‌های آتی از بین خواهد رفت. امیدوارم استقلال هرچه سریع‌تر آن بازی‌های هجومی و تماشاگرپسند خود را ارائه داده و بتواند از سد همه حریفان با موفقیت عبور کند.


برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:20 ] [ محسن هدایتی ]

علي فتح الله زاده مي گويد قشنگي جذب بازيکن به اين است که هواداران اضطراب داشته باشند.


 

مديرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاين از جشن باشگاه استقلال شروع مي کند و مي گويد:« قرار بود خودم هم به اين مراسم بروم اما وقتي از مالزي برگشتم ديروقت بود و خستگي نگذاشت برسم. کار زيبايي که امسال کرديم ، اختصاص پيراهن شماره 12 به هواداران عزيز استقلال است. البته مشکل اصلي اين بود که سالن گنجايش کافي براي همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جاي بزرگتري را تدارک مي ديدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شايعه به بن بست رسيدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره مي کند و مي گويد:« من همين پنجشنبه غروب ، ساعتي را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکي به جواد نداديم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولين چکي که گفتند اسپانسر 9 ميلياردي به استقلال مي پردازد برگشت خورده است ، با اين وجود ما مشکلي براي جذب آقا جواد نداريم. اين امروز و فردا کردن هاي مان هم با عث مي شود تا هيجان و اضطراب هواداران بيشتر شود و لذت آمدن جواد بيشتر اما خيال شان راحت ، مي توانند ديگر او را استقلالي بدانند. ما شماره 6 تيم را براي جواد کنار گذاشتيم.»

علي فتح الله زاده درباره مذاکره با مجيدي هم مي گويد:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبي به تهران آمد و نشستيم با هم توافق کرديم که او برگردد فکر مي کنم تا شنبه کار پيوستن او به استقلال تمام مي شود آقا فرهاد هم با شماره 7 براي استقلال بازي مي کند.»


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:35 ] [ محسن هدایتی ]

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران پس از توافق با باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد بست.


 

 جواد نکونام پس از مذاکرات چند ساعته با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيد و قرارداد يک ساله خود را با استقلال امضا کرد.


 با توجه به اينکه باشگاه استقلال فعلا از نظر مالي نمي‌تواند پول رضايتنامه جواد نکونام را به اوساسونا بدهد، قرار شد نکونام خودش پول رضايتنامه را به باشگاه اسپانيايي بدهد و سپس با دريافت چکي از باشگاه استقلال پول رضايتنامه‌‌اش را از اين باشگاه بگيرد.با قطعي شدن حضور نکونام در استقلال پيراهن شماره 6 اين تيم به وي تعلق مي‌گيرد. همچنين پيش از اين قلعه‌نويي گفته بود اگر نکونام به استقلال بيايد بازوبند کاپيتاني به او مي‌رسد.


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:34 ] [ محسن هدایتی ]

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: متاسفم که امکان حضور فرهاد مجيدي در استقلال فراهم نشد.


 

  علي فتح‌الله‌زاده در گفتگويي در خصوص منتفي شدن حضور فرهاد مجيدي در استقلال به دليل شرط قلعه‌نويي مبني بر کاپيتاني نکونام، اظهار داشت:‌ واقعا از اين موضوع متاسف هستم چون دوست داشتم مجيدي به استقلال بيايد و شب گذشته به صورت تلفني با او صحبت کردم. وقتي نظر سرمربي تيم را در خصوص کاپيتاني به او گفتم مجيدي اعلام کرد عذرخواهي مي‌کند و نمي‌تواند به استقلال بيايد. مجيدي چند سال در اين تيم بازي کرده و کاپيتان استقلال بوده و از طرف ديگر سرمربي تعيين‌کننده مسائل فني و کاپيتان تيم است. متاسفم که نشد فرهاد مجيدي به استقلال بيايد و ما او را از دست داديم اما ديگر نمي‌توان کاري انجام داد.


مديرعامل باشگاه استقلال با اعلام اين موضوع که با نيامدن فرهاد مجيدي پرونده نقل و انتقالات اين تيم بسته شد، گفت: در خصوص کاپيتاني هيچ صحبتي با نکونام نکرده بودم و او هم شرطي براي ما نگذاشته بود. نکونام کوچکترين صحبتي حداقل با من در مورد کاپيتاني انجام نداد.


وي در خصوص اظهارات مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه برخي از باشگاه‌ها براي 2 بازيکن 6 ميليارد تومان هزينه کرده‌اند، گفت: من هم اعتقاد دارم اگر کسي براي 2 بازيکن 6 ميليارد هزينه کرده باشد بايد فاتحه آن فوتبال را خواند و بهتر است اگر آقاي رويانيان مي‌داند آن باشگاه چه کساني را با اين هزينه به خدمت گرفته اعلام و با اين کار به فوتبال ايران خدمت کند. بايد سريع‌تر اين باشگاه را پيدا و با آنها برخورد کنيم.


فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه چرا تمرينات استقلال قبل از افطار برگزار مي‌شود، تصريح کرد: شما يک زمين تمرين پيدا کنيد اگر ما به آنجا نرفتيم و تمرين نکرديم حرف شما درست است. دست روي هر جايي که گذاشتيم در اختيار باشگاه‌هاي ديگر بود. تمرينات را به ساعت افطار نزديک کرديم و بازيکنانمان هم روزه مي‌گيرند تا خداي نکرده مشکلي بوجود نيايد. به شدت به دنبال زمين تمرين هستم تا تمرينات را بعد از افطار برگزار کنيم.


وي در پايان در خصوص اينکه قرار است ديدار تيمش مقابل سايپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، گفت: ما هر حرفي بزنيم دردسر مي‌شود بنابراين تابع قانون هستيم و اگر آقايان صلاح مي‌دانند، آنجا بازي مي‌کنيم اما اگر آنها مي‌توانند مشکل جمعيت و استاديوم 15 هزار نفري را که در آن بازي 40 هزار نفر مي‌آيند را حل کنند ما مشکلي نداريم. مسئوليت آن بازي با من نيست. مسئوليت با آقايان است و هرکجا بگويند ما بازي مي‌کنيم.


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:29 ] [ محسن هدایتی ]

"ليام ردي"، دروازه‌بان استراليايي به تيم فوتبال استقلال پيوست تا گلر دوم آبي پوشان براي فصل جاري باشد.



 

 "ليام ردي" که فصل گذشته در "اف‌سي سيدني" استراليا بازي مي‌کرد امروز يکشنبه با عقد قراردادي به باشگاه استقلال پيوست. به نوشته سايت باشگاه استقلال قرارداد اين دروازه‌بان يکساله است اما سايت ويکي پديا قرارداد اين بازيکن را با استقلال دو ساله ذکر کرده است.


 اين دروازه‌بان يک متر و 88 سانتيمتري، سابقه بازي در تيم‌هاي "سيدني يونايتد"، "نيوکاسل جتز" و "بريزبين" را دارد و به احتمال زياد با شماره 29 براي استقلال بازي خواهد کرد.


 


 


 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:26 ] [ محسن هدایتی ]

.: Weblog Themes By fcnews.blogfa.com:.

درباره وب

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 18473
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->